2015. február 9., hétfő

Ana és Christian ruhatára: Szerződés | Vacsora | Nyakkendő

Kiadtak három extra videót, amelyben az Oscar-díjas Mark Bridges, a Ffity Shades of Grey jelmeztervezője röviden mesél: az Ana által, a  szerződés megtárgyalásakor viselt nagyon szűk szilvaszínű ruhájáról, a Grey családi vacsorán viselt barackszínű chiffon ruhájáról (amit Bridges saját kezűleg tervezet és Faye Dunaway. A Thomas Crown-ügyben viselt öltözéke ihletett) valamint Christian szürke nyakkendőjéről, amire rengeteg darab átnézése után akadtak. A legtöbbje vagy túl sötét vagy túl világos volt, vagy épp fényes, de soknak a textúrájával, vagy élénkségével akadt gond. Végül ráakadtak az olasz gyapjúból készült tökéletes darabra, ami nem vonja el Jamie arcáról a figyelmet, és arra is megfelelően erős, rugalmas, hogy Christian ki tudja vele Anát kötözni az ágyhoz.

5 megjegyzés :

Az első videóban lévő tárgyalóasztalos jelenet benne van a könyvben? Nekem nem rémlik ilyen... de lehet, h feledékeny vagyok...

igen, csak ott a Heathman egyik különtermében tárgyalják meg

Na, én is így emlékeztem. :-) (mármint, h a Heathman-ben történik)

Ez akkor most hol van ez a jelenet? Nem a Heathman-Ben?

Én úgy látom itt a filmen, h Christian cégénél vannak.

Megjegyzés küldése