2015. február 3., kedd

Második filmklip a Fifty Shades of Grey-ből: Részlet az interjúból

Christian: Korábban azt mondta, hogy vannak néhányan, akik jól ismerik. Miért van olyan érzésem, hogy ez nem igaz?
Andrea: Mr. Grey, elnézést a zavarásért, de a következő találkozója a konferencia teremben lesz.
Christian: Mondja le kérem, itt még nem végeztünk.
Andrea: Igen is, uram.
Ana: Ne Én... mehetek. Semmi gond.
Christian: Szeretnék többet tudni magáról.
Ana: Nincs sok tudnivaló rólam.
Christian: Azt mondta, hogy angol irodalom szakos, igaz? Árulja el nekem, először Charlotte Bronte, Jane Austen vagy Thomas Hardy volt-e az, aki miatt szerelembe esett az irodalommal?
Ana: Hardy.
Christian: Jane Austen-re tippeltem volna. Mik a tervei a diploma megszerzése után?
Ana: Csak szeretnék túlesni a záróvizsgáimon.
Christian: És azután?
Ana: Azt tervezem, hogy ideköltözöm... Seattle-be, Kate-tel.
Christian: Kitűnő gyakornoki programjaink vannak.
Ana: Nem hiszem, hogy illenék ide. Nézzen csak rám.
Christian: Azt teszem.

5 megjegyzés :

Imádom alatta a zenét, Danny Elfman ezt nagyon eltalálta ;) (a Christian lakásában szóló dal is libabőrt eredményez nálam)
Viszont a jelenet számomra egy kicsit fura. Gondolom azért, mert a jeleneten belül vágva lett még és a végleges nem ez.....legalább is remélem, hogy ez a probléma!
Jamie és Dakota párosa iszonyatosan jó, tetszenek együtt :)
Mehetnének egy kicsivel gyorsabban azok a fránya napok!!! :D

Lilla szerintem is vágva van és nem így lesz a filmben, az elsőn egyébként sokkal jobban szembeötlik

Ez de jó és már csak 8 nap! *.* Egyébként Barbi nagyon szeretem a blogodat, naponta többször is felnézek, hogy vannak-e új hírek és szeretem, hogy le szoktad fordítani a videókat, mert igaz hogy angolt tanulok, de még nem olyan szinten hogy mindent megértsek, így a blogod nagy segítség. :)

Nagyon jó oldal én is naponta többször feljövök megnézni van e valami újdonság. Amúgy nem tudjátok holnap várható valami?

Megjegyzés küldése