2013. november 21., csütörtök

A Studio System News interjúja Michael De Lucával

De Luca a Phillips kapitány premierjén
Fotó: Kevin Winter/Getty Images North America
SSN: Decemberben Vancouverbe utazol a Fifty Shades of Grey forgatása miatt. A főszereplők kiválasztását, főleg Charlie Hunnam újracastingját illető hatalmas média- és rajongói érdeklődés segíti vagy épp hátráltatja a filmet?
De Luca: Úgy gondolom, hogy minden figyelem, jó figyelem. Magam is nagy geek fan vagyok, szóval megértem. Vannak olyan dolgok, amik iránt Én is hasonló szenvedéllyel viseltetek, például ki fogja megformálni Batmant, Supermant, James Bondot vagy épp Vasembert. Olyan érzés mintha ezek a sajátjaim lennének, hisz gyerekkorom óta rajongok ezekért a karakterekért - olvasok róluk, együtt élek velük. A Star Trek és a Star Wars castingja is heves reakciókat tud belőlem kiváltani. Szóval nagyon is megértem, hogy miként is éreznek ennek a könyvnek a rajongói.

SSN: Kevés férfi ismeri el, hogy olvasta a 50 Shades trilógiát. Mi a helyzet veled?
De Luca: Olvastam mindhárom részét. [Nevet.] Bírom a szexi dolgokat. A saját kedvtelésemre még azelőtt elolvastam az első kötetet, hogy egyáltalán a film produceri székében találtam volna magam.

SSN: Nem sokkal azután, hogy Charlie Hunnam kiszállt a filmből Jamie Dornan vette át a helyét, a premier dátumát pedig 2014 nyaráról eltolták 2015 Valentin napjának hétvégéjére. Nem aggódsz, hogy addigra a filmet övező érdeklődés nagyon lanyhulni fog?
De Luca: Nem, mert úgy hiszem ez már a kultúra része. Világszerte új generációk, új emberek fedezik fel maguknak ezt a könyvet. Minden egyes alkalommal, ha a filmmel kapcsolatban új hírrel jelentkezünk az könyveladási számokban is meglátszik. És azt hiszem ez az eredeti és a mostani premier dátum közötti hat hónapban is látszani fog. A Valentin nap pedig minden szempontból megfelelőbb választásnak tűnik, mint az augusztus, ezt [az alkalmat] pedig nem szalaszthattuk el.

SSN: Amikor Charlie kiszállt, és ez bejelentésre került, felvértezd magad a rajongói reakciókat illetve a hollywoodi ügynökök és menedzserek őrült rohamát illetően?
De Luca: Mindannyiunknak [a produkcióban] meg voltak a maga kedvencei, de amikor Charlie Hunnam azt mondta, "Lehet, hogy érdekelne ez a dolog," lefékeztünk, hisz nagyszerű színész, ezt a lehetőséget pedig nem hagyhattuk veszni hagyni. De amikor kiderült, hogy Charlie-val mégsem fog a dolog megvalósulni, képesek voltunk új lendületet venni. Nem estünk pánikba. [...] | Forrás | via @GreyXSteele

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése