2013. november 21., csütörtök

The Hollywood Reporter: Michael De Luca Charlie Hunnam távozásáról

A The Hollywood Reporter november 7-én kerekasztalos beszélgetésre invitált 6 hollywoodi top producert, akiknek a filmjei jó eséllyel indulnak a jövő év elejei díjszezonban Oscarért és Golden Globe-ért. A Philips kapitány illetve a Fifty Shades of Grey producere, Michael De Luca is helyet kapott a meghívottak között, így a média és rajongói nyomás/negatív reakciók kapcsán a 50 is szóba került:

[15:45] Mike, a Fifty Shades of Grey esetén meg kell ezzel birkóznod. Ott volt Charlie Hunnam hirtelen távozása. Mennyi szivárgott be ebből a film készítésének folyamatába? Éreztél valamiféle nyomást?
De Luca: Nyomást nem éreztem, mivel volt valamiféle elképzelésünk arról a személyről, aki lehetséges helyettes lehet mielőtt az egész [Charlie-ügy] ténylegesen lezárult. Fel voltunk készülve. De folyamatosan fent vagyok Twitteren. Mazohista vagyok. Ott vagyok a rajongók között, kapcsolatban vagyok velük. Úgyhogy az első alkalomból okulva, amikor is Charlie Hunnam nem felelt meg annak a képnek, ami a legtöbb olvasóban kialakult [Christian Grey-ről] - ez pedig kicsi mozgástért jelent a szerző által leírtak alapján - tudtam mire számíthatok. De [Charlie] annyira fantasztikus volt a meghallgatáson Dakota Johnsonnal, és annyira szerette volna megformálni ezt a karaktert.... a lehető legjobb filmet akarjuk megcsinálni, filmet pedig nem a Twitter-felhasználók reakciói alapján készítünk. Azt hittük, hogy sikerül megcsinálni vele, de végülis nem így alakult. Jamie Dornan esetén viszont már reméltük, hogy jobban megfelelünk a rajongók elképzeléseinek. 
David Heyman [Gravitáció]: De van valamiféle pontos vízió arról, hogy ki is Ő? 
De Luca: Úgy néz ki, mint Mark Wahlberg. (Nevetés.) 
Mark Wahlberg [Fogságban, A túlélő]: A Fifty Shades miatt majdnem kirúgtam az ügynökömet, Ari Emanuelt --- na nem azért, mert meg akartam szerezni ezt a szerepet. Nagyon korán tudtunk erről a lehetőségről, a könyvet övező felhajtásról, és baromi közel is voltunk hogy megszerezzük a jogokat, majd belekeveredtünk ebbe a licitháborúba. Tényleg nagyon közel voltunk ahhoz, hogy megkaparintsuk. Ez egyike volt azon alkalmaknak, amikor majdnem ajtót mutattam Ari-nak. 
De Luca [válaszolva Heyman kérdésére]: Magas, széles  vállú, génius, milliomos adonisz... 
Dede Gardner [12 év rabszolgaság]: Annyira Mark. (Nevetés.) 
Wahlberg: Nem, nekem inkább Brad Pittnek tűnik. 
[18:40] De Luca: Emlékeztek a James Bond-felzúdúlásra? "Ó, de hát Daniel Craig szőke! Hogyan oszthatták egy szőkére James Bond szerepét?" 
Charles Roven [Amerikai botrány]: Amikor Heath Ledgert beválogattuk, azt kérdezgették, "Mi van? Heath Ledger? Mint Joker? Vicceltek velem?" Szóval csak annyit tehetsz, hogy bízol az ösztöneidben, elképzeléseidben.  [...] 

[20:40] De Luca: Ebben az esetén a legutolsó pillanatig küzdöttünk. Mindenki meg akarta ezt oldani, beleértve Charlie-t is. A menetrendet figyelembe véve, időben elszabadulni a Sons of Anarchy-ból hogy a filmünk forgatásán megjelenjen, úgy hogy a fizikai és szellemi transzformáció is végbe menjen: Jax-ből Christian Grey váljon több mint teljesíthetetlen volt számára a rendelkezésünkre álló idő alatt. A keserű búcsúig mindannyian még reménykedtünk, de tisztességes, becsületes volt. Odajött és azt mondta, "Nem hiszem, hogy időre fel tudok készülni, nem akarok rossz munkát végezni. Nem leszek képes megformálni ezt a srácot." És akkor neked is el kell engedned.

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése