2013. szeptember 10., kedd

Összefoglalás az Entertainment Tonight interjújához

"Ezek a könyvek világszerte ismertek, szóval heves reakcióra lehetett számítani. Azonban elszigeteltem magam ettől az egésztől. Nem igazán mozgok otthonosan a közösségi média világában és a híreket sem igazán figyelem vagy olvasok újságokat. Szóval nem igazán vagyok tudatában annak, hogy a casting-bejelentések pontosan milyen reakciókat is váltottak ki, de nagyon izgatott vagyok amiért rám bízták ezt az erőteljes karaktert. Nagyon várom, hogy elkezdődjön a forgatás. [...] Jó párszor találkoztam Samantha Taylor-Johnsonnal, hosszasan elbeszélgettünk a projektről. Mondtam neki, hogy nagyon szeretnék megcsinálni egy próbafelvételt, ami nem is igazán egy próbafelvétel volt, sokkal inkább egy work session (kb. munkafolyamat), csak hogy ismerkedjünk az anyaggal és lássam milyen érzés ezt a srácot megformálni. Tudod, ez nyilvánvalóan nagy elkötelezettséggel jár. Ha sikeres lesz, úgy hiszem szeretnék a maradék két kötetet is megfilmesíteni. Így meg akartam arról bizonyosodni, hogy az életre keltése során a csontjaimban érzem Őt. [...] Egy csodálatos próbán estem át Dakota Jonsonnal, aki véleményen szerint abszolúte fantasztikus, és az egész helyesnek tűnt. Úgyhogy úgy döntöttünk, hogy a mi párosunkkal haladunk tovább."

3 megjegyzés :

Én vmelyik interjúban mintha azt olvastam volna hogy mind a három részre leszerződtek mar
Szilvi

A The Hollywood Reporter-esek írták (passz h ez most igaz-e v. sem). De nyilván csak akkor lesz folytatás, ha az első rész jól szerepel a BoxOffice listákon.

Megjegyzés küldése