2013. szeptember 10., kedd

Az Extra és PopStop TV interjúja Charlie Hunnammel

Hogyan változott meg az élete a casting-bejelentés óta? Egyelőre még egyáltalán nem változott meg, egész héten a SOA új évadját forgattam. Izoláltam magam a közösségi médiától, a hírektől. De ez egy remek szerep. Nagyon izgatott vagyok és megtisztelve érzem magam amiért megbíztak ezzel a munkával. Hosszasan elbeszélgettem Samantha Taylor-Johnsonnal a filmet illető terveiről, az engem érintő kívánalmairól - tudod, ez egy izgalmas kihívás. Mi a terve, teljesen meztelenre fog vetkőzni a film során vagy testdublőr segítségét veszi majd igénybe? "Dublőrről szó sem lehet. Soha az életben." mondta mosolyogva.
A szerep elnyerése előtt olvasta a könyveket? Nem, nem olvastam a barátnőm viszont igen. Szóval tudtam/hallottam róluk, mint mindenki más. Úgy értem, nincs olyan ember ezen a Földön, aki ne hallott volna a Fifty Shades of Greyről. Ideges a szexjelenetek miatt? Nem, egyáltalán nem vagyok ideges miatta. A karrierem során már számtalan ilyen élményben/tapasztalatban volt részem. Nagyon izgatott vagyok és örülök neki, amiért megbíztak ennek a karakternek az életre keltésével, tényleg nagyon izgatott vagyok ezen kihívás miatt. Ez a szerep eltér mindentől, amivel valaha is dolgom akadt, de sokat gondolkodtam rajta és hosszú folyamaton mentünk keresztül a film készítőivel, szóval tényleg úgy érzem, hogy magamévá tudom tenni [Christian karakterét].

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése