2013. szeptember 7., szombat

Mások mondták: Taryn Manning Charlie Hunnamről

Újabb nap, újabb híresség reagált arra a hírre, hogy Charlie Hunnam fogja megformálni Christian Grey-t a Fifty Shades of Grey nagyvászonos filmadaptációjában. Ezúttal Taryn Manning, Hunnam korábbi Sons of Anarchy-s kolléganője, áradozott a színészről amikor tegnap az E! News mikrofonvégre kapta. Manning pedig akkor halott először Hunnam új szerepéről. "Várj.. mi? Ez csodálatos! Tényleg? Hűha! Ez totál új nekem," mondta Manning. "Imádom Charlie-t. A SOA során dolgoztam együtt vele, az akcentusa és látni színészkedni a forgatáson, csodálatos ember." 
De mi is teszi annyira elképesztővé? Manning szerint Hunnam több mint csak egy helyes arccal megáldott színész. "Annyira keményen tanul. Egyszer az anyukámmal elmentünk reggelizni Hollywoodba, Ő pedig ott ült az asztalnál egymagába és azt a regényt olvasta amiből majd film készül és szerepelni fog benne. Ott ült egyedül és csak olvasott, nem is tudom, abban a pillanatban teljesen más megvilágításban tekintettem rá. A forgatáson már láttam, hogy mennyire elkötelezett, de látni egyedül ott ülni a reggelinél és belemerülni a mesterségébe, igazi színész." Habár a mestersége iránti elkötelezettsége nem azt jelenti, hogy Ő ne lenne nagyon, nagyon helyes és kedves. Manning Hunnam-et "total babe"-nek nevezte és hozzátette, "Annyira kedves volt az anyukámhoz. Felállt amikor találkozott vele. Nagyon lovagias, régi vágású és nagyszerű a modora. Nincs olyan, amit ne szeretnék benne." 
És Manning mit szól a negatív rajongói reakciókhoz? "Tudod minden egyes nő ismerősöm/barátom a 'Mondj el nekem mindent Charlie-ről.' attitűdöt képviseli, de szinte állandó jelleggel. Ő abba a sémába tartozik ahogy általában a lányok Eminemről és Justin Timberlake-ről vélekednek. A rajongás tárgya, szóval nem igazán értem azokat, akik megkérdőjelezik a casting-döntést. Plusz ha nézed a SOA-t, láthatod hogy mennyire csodálatos/ragyogó és erőteljes/energikus. Ez furcsa nekem. Nem értem a negatív reakciókat. Nem értek egyet ezzel az egésszel, szerintem tökéletes a szerepre!" Forrás

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése