2013. szeptember 9., hétfő

Az Access Hollywood interjúja Charlie Hunnammel

A SOA premierjén az Access Hollywood is meginterjúvolta Charlie-t, aki a meghallgatási folyamatról így nyilatkozott (nem szó szerinti): Találkoztam Samantha Taylor-Johnsonnal, azon csodálatos rendezőnővel, akit felkért az Universal hogy megcsinálja ezt a filmet. Számtalan alkalommal hosszasan elbeszélgettünk a projektről, az ahhoz kapcsolódó óhajairól, szándékairól. Úgyhogy mikor végül felajánlották hivatalosan is a szerepet már egy hosszú folyamaton voltunk túl. Hihetetlenül izgalmas volt. Megtisztelve érzem magam és egyben nagyon izgatott is vagyok, amiért engem bíztak meg ennek a csodálatos karakternek az életre keltésével.
Valamint Dakota Johnsonról: Ezen folyamat részeként felolvasási periódusokat is tartottunk, amit (először) Én kértem hogy jobban ráérezzünk egymásra mint művészek/filmesek. Szerettem volna Christiant hangosan is magaménak tudni, érezni Őt a csontjaiban. Szóval Sam végül beleegyezett a felolvasásba, ami nagyon izgalmas volt, hisz Ő is látni akarta ahogyan eljátszom ezt a karaktert. Mire odaértünk Dakota már Sam képzeletbeli Ana-listájának tetején szerepelt. Úgyhogy azt mondta, miért nem kombináljuk össze az egészet és tartunk egy felolvasást kettőtökkel. Ahogy belekezdtünk teljes bizonyossággal éreztem/tudtam, hogy ezt a fickót egy nagyon őszinte és izgalmas módon tudnám életre kelteni. Dakota és köztem igazi kémia, dinamika érződött. Amikor felhívtak és mondták, hogy "Szeretnénk, hogy megcsináld [ezt a filmet]" az volt az első kérdésem, hogy "Ugye Dakotával?" Tudod, mert azon a felolvasáson tényleg volt közöttünk kémia/összhang."
Végül: Charlie a próba során Dakotát részesítette már egy kis elő-elfenekelésben? "Nem, nem ütöttem meg! Az még várat magára," mondta nevetve.  

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése