2013. szeptember 5., csütörtök

Charlie Hunnam miért megfelelő választás Christian Grey megformálására

Entertainment Weekly | Samantha Highfill - Amikor a legjobb barátom elküldte nekem a Fifty Shades of Grey könyveket és követelte, hogy olvassam el őket több mint egy évvel ezelőtt, csak forgattam a szemem és vonakodva álltam neki az első oldalaknak. Már nem igazán emlékszem, de talán úgy egy vagy két héttel később befejeztem mind a három kötetet és a Fifty Shades rajongás következő fázisába léptem: azon morfondíroztam, hogy vajon kinek kellene eljátszani a főszerepet a filmadaptációban. Már az első naptól kezdve nagy Matt Bomer párti voltam. Nem érdekelt, hogy a haja túl sötét - nem tehetek róla, de valamilyen oknál fogva Christiant sötétbarna hajúnak képzeltem el - és az sem érdekelt hogy meleg (végtére is színész). Bomerben megvan az a teljes "varázs, vonzóság, kecsesség" ahogy Christiant leírták, nem is beszélve a zenei tehetségéről és abban is biztos voltam hogy nagyszerű táncos lehet. Plusz, láttátok már öltönyben? Bomer mellett persze meg tudtam érteni a más színészek melletti érveket is - Ian Somerhalder határozattan tudja, mitől döglik a légy - de ami engem illett, már megvolt a magam Christianja.

Aztán tegnap megláttam, hogy Charlie Hunnamet választották ki a főszerepre. Rákattintottam a hírre és mielőtt fel tudtam volna húzni magam azon, hogy a szőke Sons of Anarchy sztár fogja Mr. Greyt megformálni, valamilyen furcsa oknál fogva nyugodtság/megkönnyebbülés töltött el. Valahol a szakáll alatt egy igencsak helyes fiú rejtőzik, láttam azokon a gyönyörű szürke szemeken keresztül kikukucskálni. Majd a Google Image-ben rákerestem Hunnamre (Catfish-stílusban) hogy lássam tényleg őrült vagyok-e, és mint kiderült nem.

Először tudtam láni, ahogy egy szőke formálja meg Christiant. Habár soha nem néztem a Sons of Anarchy-t és Hunnamról a Pacific Rimben is lemaradtam, de a színészi képességeiről csodálatos dolgokat hallottam. Respektálom a Fifty Shades castingosait amiért nem egy nyilvánvaló szívtipró mellett döntöttek (habár ha azt nézzük Ő is az). Plusz szerintem egy kevésbé ismert, a pletykamalomban nem aktív sztárral a filmnek jobb esélye van egy kicsit a rajongók meglepésére és ezáltal gátat vetni a nagy és sok elvárásnak (bár nyilvánvalóan nem mindnek). És mindezek mellett a Sons of Anarchy kedvenc a Fifty Shades of Grey számára egy olyan teljesen új közönség figyelmét is elnyerte, akik lehet hogy nem olvasták a könyveket. És lehet, hogy a filmnek pont erre volt szüksége mind a könyvet szerető és azzal ismeretlen mozibajárók érdeklődésének fenntartásában. Mit gondoltok EW (és BS :) olvasók? Hajlandóak vagytok Charlie Hunnamnek egy esélyt adni? 

7 megjegyzés :

Napról napra egyre inkább úgy érzem, h Charlie tényleg jó választás volt Christian szerepére! :D

Én igen, de ezt már mondtam. :)
Amúgy - most nincs kedvem visszakeresni, pláne, mert a könyv otthon van Apumnál :D - Christian hajszíne konkretizálva van? Mert én is barnának képzelem, de nem tudom most, hogy magamtól, vagy a könyv alapján.
Mondjuk nem mintha a hajszín akadály lenne, fél óra alatt át lehet festeni más színűre azt a hajat, ha kell.

Amúgy engem az fog még igazán meggyőzni, ha érzem, hogy a kiválasztott színészek elég elhivatottak a film, a szerep iránt. Az sokat tud dobni a megítélésükön, már ezt is többször tapasztaltam.

Aham, rezes/bronzos színű. Egyébként Én is barnának már-már feketébe hajlónak képzeltem el, passz h miért. :DDD

Szerintem azért képzeletük el barna hajúnak, mert ha van valakiben valamilyen "rosszaság" azt általában sötét hajú egyénekkel kötjük össze, főleg pasik esetében. Pl Crossfire series...

én is barna hajúnak képzelem...de visszakeresem, mert csak van vmi oka ha több 100 ember barna hajúnak képzeli

Coppernak írják,ha jól emlékszem és az vörös...meglepődtem a döntésen,de mióta kiderült nagyon tetszik a színész...jó választás volt...és másokkal ellentétben nagyon örülök,hogy nem Matt Bomer vagy Ian lett Christian...

Na en is megkerestem a magyarban sötét bronzszínű haj szerepel (1. kötet 12.oldal) ..szval mégis megvan határozva hogy hogy nézne ki...
Bár kezd szimpi lenni charlie, de nekem ez a szőke még mindig olyan nem christia-os
Szilvi

Megjegyzés küldése