2015. január 25., vasárnap

Az XL Semanal és a Cosmopolitan interjúja Dakota Johnsonnal

A spanyol XL Semanal (szkennek) illetve az olasz Cosmopolitanban is megjelent egy-egy rövid interjú Dakota Johnsonnal, ezekből a külföldi fanok lefordítottak pár idézetet, azokat olvashatjátok alább:
XL Semanal
  • "Őszintén hiszem, hogy nagyszerű munkát végeztünk a történet érzelmi oldalával."
  • "A film elkészülte előtt, nem voltam valami jártas a szado-mazochista szubkultúrában, de ez hatalmas és szinte jelen van mindenkiben. És szerintem ez teljesen egészséges. Ők két olyan ember, akik kétségbeesetten akarják egymást; Christian nem használja ki Anát, a saját döntéseit hozza meg a szexualitását illetően is. Véleményem szerint Ana egy okos, elegáns nő, akinek megvan minden joga ahhoz, hogy azt tegyen a testével, amit csak szeretne."
  • "Féltem lecsupaszítani a lelkem és a testem. Nem csak érzelmileg éreztem magam sebezhetőnek, de testileg is védtelennek. Ez egy nehéz döntés volt. De már a kezdetektől kíváncsi voltam, illetve mindig is úgy gondoltam, hogy amik megijesztenek, éppen azokba kell belevágnod. Szóval az alapján választok filmeket, amik izgatottá tesznek, de főleg megijesztenek."
  • "Ha az embereknek nem tetszik a film, nem történik semmi. Lesznek majd olyanok, akiknek tetszik, és persze olyanok is, akiknek nem. Még más filmeket is fogok csinálni. Nem ez az egész életem."
  • "Sam [Taylor-Johnson] biztonságos és meghitt hangulatot teremtett a forgatáson."
  • "Feminista vagyok, hiszem, hogy a nőknek és férfiaknak egy azon szinten kellene állniuk, ezért vagyok összezavarodva, amikor valaki azt mondja ez  a könyv/film a nők ellen szól. Lehet, hogy az emberek úgy hiszik, hogy Christian kontrollálja Anát, de soha nem tesz olyat, amit ne akarna."
Cosmoplitan Italy
  • "Szeretem a kihívásokat, szóval ezért is vágtam bele a Fifty Shades of Grey-be. A könyvet nem ismertem nagyon jól, de már akkor is szenvedéllyel viseltettem a története iránt. Tudtam, hogy sok lesz a szex... elismerem, hogy először eléggé aggódtam, de aztán a folyamat valójában nagyon kreatív volt és simán ment minden. Az egész csapattal egy nagyon szép kapcsolat alakult ki."
  • "Nem volt nehéz kezelni a meztelen jeleneteket Jamie-vel, mert kedves és figyelmes volt. Soha nem hozott kényelmetlen, kínos helyzetekbe. Nagyon profi volt az egész, szóval soha nem alakult ki bennem a szégyen vagy a diszkomfort érzése."
  • "A kulisszák mögötti események eltérnek attól, amit majd végeredményként látsz a mozivásznon. Nem volt semmi szexi vagy romantikus az intim jelenetek felvételében, úgy értem egy nagyon precíz folyamat volt, hogy elérjük a kívánt eredményt; sokan voltak jelen a forgatáson, sok technikus. Nem is tudom, hogy magyarázzam el... inkább az egészet egyfajta akrobatikus tánchoz hasonlítanám két test között, amely egyesül. Tehát nem sok köze volt a valódi szexhez."
  • "A legnehezebb az volt, hogy elmerüljek a karakterben: az elején E.L. James, aki jelen volt, hogy a tanácsokkal lásson el minket, sokat segített. Annyira akartam hasonulni Anastasiához, amennyire az csak lehetséges: egy komoly diáklány, aki keményen dolgozik."

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése