2015. január 6., kedd

Ízelítő a GQ UK Jamie Dornannal készített interjújából

A hamarosan bemutatásra kerülő Fifty Shades of Grey sztárja - aki harmadik lett a GQ Legjobban öltözött brit férfiainak 2015-ös listáján - a GQ-nak mesélt a S&M-ről és arról milyen szexjelenetet forgatni. Ebből alább olvasható egy kis ízeltő, illetve két exkluzív fotót is láthattok a brit GQ februári számából.
A karakteréről a Fifty Shades of Grey-ben: "A karakter miatti kutatás során igazán közel láthattam a valóságot. Riasztóan első kézbeli perspektívából tudom neked elmondani, hogy mindent egybevéve, ez nem szexi. Voltam egy szexkazamatámban langyos sört iszogatva, miközben egy domináns mókázott az alárendeltjével, ami nagyon játékos és vidám volt, egyáltalán nem sötét és komoly. Sok volt a nevetés..."
A szexjelenetek forgatásáról: "A méltóságod sértetlen, ahogy az egész el van dugva egy kis hússzínű zacskóba... mint pasi a nemes testrészedet berakod egy kis zacskóba és felkötöd mint egy kis csomagnyi szőlőt és így el van rejtve. Eléggé furcsa dolog ezt minden nap csinálni."
A szadomazóról: "Hihetetlenül liberális vagyok, szóval baszok rá/leszarom. Ha ez emberek odavannak ezért, hát akkor legyenek. Mellesleg, ha akkora hű-hát csapnak a nők elleni erőszakosság aspektusa miatt, jobb ha köztudott, hogy jóval gyakoribb a férfi alárendelt. És mindez közös megállapodáson alapuló! Vannak ennél jóval furcsább szarságok. Szerintem a szadomazónál jóval különösebb a repülőgép-lesés, amit egyáltalán nem értek. Meg tudom érteni, hogy az emberek miért vannak oda a szadomazóért, de azért, hogy kint állj a Heathrow 5-ös termináljánal és arra várj, hogy egy Ryanair felbukkanjon?
Az életéről: "Jól érzem magam azt illetően, ahogy az életem alakul. Nem vagyok semminek sem a rabja, tudtommal. Nem vagyok már 21 éves. A legmegértőbb személlyel élek házasságban, akivel valaha csak találkoztam. Van egy kislányom. Azt hiszem ezek a jó dolgok azok, amik a megfelelő helyen tartanak, bármifelé is tartsak."

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése