2015. január 23., péntek

Elindult a magyarországi jegyelővétel!

Mától kezdve lehet, fontos megjegyezni venni, nem pedig foglalni online a Fifty Shades of Grey-re a CinemaCity Magyarország mozikomplexumaiba. [A multiplexen kívüli vidéki egységek által kínált lehetőségekről az adott filmszínház weboldalán érdeklődjetek.]
A filmnek lesz egy előpremierszerűsége, azaz már szerda (Február 11.) este 8 órától a legfürgébbek láthatják a filmet szinkronosan, valamint a MOM Parkban eredeti nyelven. Ismét fontos megjegyezni, hogy sajnos a magyarországi forgalmazó feliratos vetítéseket nem biztosít. Továbbá ma érkezett a hír, hogy idehaza 18-as karikát kapott a film, ami szerintem kb. semmit sem jelent, mert a hazai mozikban a vetítésekre beengednek, ha elmúltál, ha nem 18 [legalábbis erre ellenkező példát soha nem láttam, se hallottam], de mindenki azért próbáljon a karikának megfelelően dönteni. Úgy se fogtok, tudom. :D  Ui.: Ha esetleg valaki jön majd a szerdai MOM Parkos vetítésre, akár össze is futhatunk. :)

4 megjegyzés :

Szia! Kár, hogy nem lesz moziban feliratos! A szinkron jobb nem lehet az eredetinél, legjobb esetben is csak elfogadható... (Én amúgy valószínűleg 14-én megyek, neked jó szórakozást szerdán! ;))

A 18-as karikának örülök :) Tény, hogy ezeket annyira nem veszik komolyan, bár a Futótűz alkalmával nálam többen panaszkodtak, hogy szülő nélkül nem engedték be őket mozizni, szóval lehet, hogy valamit mégis jelent. Egy 18-as filmnél meg pláne. Bár, amennyire sejtem annyira nem is lesz ez látványvilágában 18-as. Majd kiderül.
A felirat meg akkor marad a DVD-re... Remélem, nem szúrják el a szinkront.

Ancsi tényleg? Na ezt tök jó hallani, mármint nem véletlenül van kitalálva ez a korhatárbesorolósdi, az pláne tök jó h néhány moziban figyelnek is erre. Az már más tészta ha a szülő a hülye és beviszi olyanra a gyerekét, amire baromira nem kéne, láttam már ilyet... és nem 15-16 évesről volt szó, hanem 7-8 évesről.

Hát itt 13-14 éves korosztályról volt szó és 16-os filmről, de igen, volt ilyen. Meg persze olyan is, hogy 13 éveseket beengedtek simán.

De ez egy megosztó film/téma, szerintem nem kell nagyon tartani attól, hogy annyira megnéznék a fiatalabbak szerintem.

Megjegyzés küldése