2014. szeptember 2., kedd

A The Times Magazin (UK) interjúja Sam Taylor-Johnsonnal

[...] Hasonló módon közelít a fotográfiához és a filmkészítéshez, így ne hagyjuk figyelmen kívül az elefántot a porcelánboltban - azaz azt a rendezői munkát, amit E.L. James bestseller erotikus regényéből készült adaptáción végzett el. Az e köré szerveződött médiakampány katonai percízitású, e-maileket küldtek szét arról, hogy nem kérdezhetik a filmről, de mivel évek óta ez a legnagyobb dolog az életében és a legnagyobb médiaeseménynek számít majd a következő hónapokat tekintve, így szinte elkerülhetetlen ez a téma.
Milyen volt egy ennyire nagy filmprojektet irányítani? "Nem stresszelek," mondta. Majd hozzátette, "Na jó, nyilván stresszelek, de megpróbálom nem kimutatni. Nem válok agresszívvá, indulatossá. Nem vagyok az a kiabálós fajta. De, igen, ez egy nagy projekt amibe belefogtam, de szeretem a kihívásokat." Számított arra, hogy elnyeri ezt a munkát? Néhány nagy sztárrendező, beleértve Steven Soderbergh-et is, számításba került. "Már a kezdetektől úgy álltam hozzá, hogy ezt nagyon akarom, és azt hiszem tényleg akarni valamit már félsiker abban, hogy végül meg is szerezd/el is érd." Elégedett vele? "Igen, fantasztikusan. Ez egy nagyszerű élmény." Célja kielégíteni a könyv rajongót, vagy egy teljesen új közönséget? "Szeretnék mindenki kedvére tenni." A széria további részeit is Ő fogja rendezni? "Egyelőre csak egy dologra fókuszáljunk." A rendezésben volt valamilyen autonómiája? "Ne, senkinek sincs, hacsak nem a saját pénzedről van szól. Ez nagyon különbözik attól, ahogy ezelőtt dolgoztam." Rajongója volt a könyveknek? "Eleinte nem ismertem." Azt olvastam, hogy a férje, Aaron, szerepel benne. "Nem." Majd habozás. Ah, vagy mégis? Lezárja a témát, nyilván nem szeretne kockáztatni, hogy bármi is kiderüljön. [...] Forrás: The Times Magazin | 2014.08.23.

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése