2014. szeptember 2., kedd

Részlet Charlie Hunnam GQ Ausztrália-interjújából

Charlie Hunnam a szeptemberi GQ Ausztráliának adott egy hosszabb interjút (itt olvasható el), amiben röviden beszélt arról is, hogy tavaly októberben hosszú vívódás után miért hagyta ott a Fifty Shades of Grey-filmet.
Charlie Hunnam a Calvin Klein Reveal parfümreklámjában (videó)
Forrás: MrCharlieHunnam Tumblr
"Végül felhívtam Sam Taylor-Johnsont és azt mondtam neki, 'Annyira sajnálom. Nem tudom megcsinálni. Ezt a dolgot hűen, megfelelően nem fogom tudni megcsinálni.' Tudni kell rólam, nagyon büszke vagyok arra, hogy a szavatartó ember vagyok - amit mondok ahhoz kibaszottul is tartom magam, szóval iszonyú szörnyű volt mindenkit cserben hagyni." Hozzátette, hogy a háttérben nem folyt hitetlenül nagy dráma, legalábbis akkora nem mint amit akkoriban mindenki feltétezett.
Mennyire volt nehéz meghozni a végső döntést - elengedni valamit ami igazán akart? "Baromi frusztráló. És sok dolog történt az életében, ami hihetetlenül kibaszott traumatikus volt (szerk. tavaly veszítette el az édesapját), majd még a nyakamba kaptam 20 kibaszott paparazzit, akik az égvilágon mindenhová követtek és olyanokat mondogattak, hogy 'Beláttad, hogy milyen kicsi a farkad, ezért léptél vissza?' Kurva nevetséges, azt gondoltam, 'Nyilván ember, csak a kamerák kereszttüzében vagy ilyen kibaszottul merész. Nem mernél ilyeneket mondani, ha csak Te és Én állnánk itt, haver.'

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése