2014. szeptember 15., hétfő

Charlie Hunnam a Fifty miatti idegösszeroppanás-szerűségéről

Mindazok számára, akik szilárd meggyőződéssel hisznek abban, hogy a dolgok okkal történnek, akkor érdemes megemlíteni, hogy Charlie Hunnam először nem is igazán akarta megformálni Christian Grey-t.
A színész a világ sajtótermékeinek címlapjára került, amikor megkapta a Fifty Shades of Grey főszerepét tavaly ősszel, de főleg azután, hogy két hónappal később visszaadta azt. Abban az időben a Kemény motorosok sztárja kerülte a távozását övező médiaőrületet, de most - egy évvel később - végre készen áll arra, hogy elmondja mi is történt valójában. "Először is, nem írtam volna alá, ha nem akartam volna megcsinálni," jegyzi meg. "De az egy nagyon-nagyon nehéz időszaka volt az életemnek." Hunnam elárulta, hogy elsősorban azért találkozott a film rendezőnőjével, Sam Taylor-Johnsonnal, mert már régóta szerette volna személyesen is megismerni, és mint "szuper klassz művésztől" egyszerűen el volt ragadtatva. A zsúfolt menetrendje viszont már a kezdetektől köztudott volt.
"Majd egyszer csak szerelmes lettem [ebbe a projektbe], kreatív módon," mondja. "Elkezdtem erről a beszélni és annyira izgatottá váltam. Beleszerettem a karakterbe, elkezdtem Őt látni, belerészegedtem, de egyébként valahogy így is dolgozom: találok egy karakteret, akiért odaleszek és folyamatosan csak rajta jár az agyam." Majd az egész szertefoszlott.
Röviddel miután végül elfogadta a szerepet kiderült, hogy a Kemény motorosok 6. évadának munkálatai az eredetileg gondoltnál a vártnál később fejeződnek be. Hunnam időbeosztása pedig már így is feszes volt, köszönhetően azon elkötelezettségnek, amit Guillermo del Torónak tett, hogy részt tudjon venni következő filmjének, a Crimson Peak torontói forgatásán - amely menetrendjének kialakításában a híres rendező-író egyébként már előzetesen figyelembe vette Hunnam az FX széria felé tett elköteleződését. Akkor jött el az a pont, amikor a színész tudta: nem tehet eleget mindennek. "Úgy volt, hogy a Motorosokat befejezem kb. péntek este 11-kor, majd szombat reggel már fel kellett volna ülnöm a Vancouverbe tartó járatra a Fifty-forgatása miatt, kihagyva így egy teljes heti próbát majd hétfő reggel már élesben ment volna az egész. Megcsináltam volna a filmet egy szerdai nappal befejezve, azután hétfőn már Torontóban kellett volna a Crimson Peak munkálatain. Nekem... őszintén szólva, idegösszeroppanás-szerűséget kaptam."

A beválogatása és a kiszállásának bejelentése között eltelt két hónapban Hunnam a szerep fontosságára/jelentőségére is rádöbbent különösen, ahogy a leváltását követelő fanatikus rajongók által indított online petíciók elkezdetek felbukkanni valamint mindenki a szexi szerepéről szeretett volna vele beszélni. "Azt mondogattam, "Nem tudom.. Nem tudom megcsinálni," emlékszik vissza. "Belebukni egy ilyen nagyszabású dologba - mert a Fifty masszív lesz, hatalmas. Tényleg nem akartam egy ekkora dologban elvérezni, nem tudtam volna 48 óra alatt Jax Tellerből Christian Grey-jé átalakulni. Túl nagy fába vágtam a fejszém és ez fájdalmas volt. Imádtam a karaktert és szerettem volna megcsinálni [a Fifty Shades-t]."

Hunnam azt mondja nem megtartani a szavát szinte ugyanennyire fájdalmas volt, mivel szavatartó embernek tartja magát, és ha valamit megígér, akkor azt készpénznek veheted. "Ez egy szar helyzet volt," mondja következésképpen. "Nagyon, nagyon sajnálom, hogy így alakultak a dolgok. Azon szituk egyike volt, amiből - ha végigcsinálod, ha nem - biztosan nem jössz ki jól." Forás

Charlie az Entertainment Tonight-nak adott interjújában szinte ugyanazt mondja el mint fentebb, annyival kiegészítve, hogy mindenképpen támogatni fogja a filmet és már a premier napján meg fogja nézni.

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése