2014. március 22., szombat

A Variety Latino interjúja Victor Rasukkal

Hamarosan a mozikba kerül az új Godzilla film (hazai bemutató: 2014. május 15.), amelyben sok más sztár (Aaron Taylor-Johnson, Elizabeth Olsen, Juliette Binoche) mellett Victor Rasuk-ot is láthatjuk majd, aki a Fifty Shades of Grey filmadaptációjában Anastasia Steele fotográfus főiskolai barátját José Rodriguezt formálja meg. Ennek kapcsán a Variety Latino-nak lehetősége nyílt vele interjút készíteni, amelyben a Fifty-ről is szó esik: "A Fifty Shades of Grey-ben José Rodriguezt alakítom, aki egy ambiciózus fotós és ugyanarra a főiskolára jár mint Anastasia Steele. Beleszeret, de a lány erről nem tud. A szerelmét iránta viszont nem a szenvedélyes jelzővel jellemezném, hanem - ahogy mi mondjuk spanyolul - inkább a 'cariño' kifejezéssel, úgyhogy valahogy így van José Anastasiával. [...] Mikor megkaptam a szerepet a Fifty-ben a családom, különösen a nagynéném, aki imádja mindhárom kötetet, úgy volt hogy 'Ó Istenem, Te játszod José Rodrigezt?!' Mondtam, hogy igen - akkor egyébként még nem olvastam a könyveket - szóval azt kérdeztem tőle 'Ugye nem kell meztelennek lennem ebben a filmben?' Ő pedig erre, 'Várj, várj, jó lenne, tartsd egy kicsit, gondolkodnom kell, nem, neked nem kell.' Én pedig, 'Hála Istennek!'"

A HollywoodLife.com további részleteket is megtudott az interjúból: "Amikor José-t alakítottam tudtam vele azonosulni, hisz itt ez a lány, akit mindig is szerettél, de soha nem volt rá lehetőséged arra, hogy elmond neki mennyire is törődsz vele és mennyire vele akarsz lenni, szóval biztos vagyok benne ezzel mindenki tud azonosulni. Nem volt egyszerű, de határozottan szórakoztató, hisz ez olyasmi, amely számomra is nagyon személyes élmény/érzés és bárki más számára is - hogy elmond valakinek, hogy baromira kedveled - úgyhogy nagyszerű volt megformálni José-t."
Azok, akik olvasták a könyvet számíthatnak arra, hogy a filmben lesz némi változtatás José és Ana kapcsolatát illetően. "Ezt látva néhány ember úgy lesz, hogy 'Nem is tudom, haver, teljesen másként csináltam volna,' valaki pedig úgy lesz, hogy 'Ana miért nem szerelmes belé?' A film is pontosan úgy fogja ábrázolni, ahogy a könyvben is próbált José hatással lenni Anára, de a végeredmény egy kicsit más lesz. De nem akarom elárulni, hogy miben." mondta végül.

Victor is fent van már twitteren, itt tudjátok követni: @VictorRasuk.

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése