2014. október 14., kedd

Képek, videó az 1. újraforgatási napról: Ana Wandával [82 HQ]

A Fifty Shades of Grey miatt a British Columbia Egyetem ismét átváltozott a Washington-i Állami Egyetemmé, amikor is ma Vancouverben kiegészítő jelenetek kerültek rögzítésre Ana Steele (Dakota Johnson) és az ő szeretett világoskék Volswagen bogara, Wanda főszereplésével a kampuszon. Túl későn érkeztem, hogy lássam Anát és Wandát a diákszövetségi épületnél, de annak már szemtanúja voltam, ahogy a stáb felszámolja a picike díszletet, majd áthurcolkodnak az Irving K. Barber Oktatási Központ kőbejáratához. Ahol álltam, abból a távolságból Ana (Johnson) zöld felsőbe öltöztetett kicsi alakját láttam, ahogy kijön az épületből, kinyitja az esernyőjét és a kamerások felé tart. Majd áthurcolkodtak a CHEM épületének déli végébe. Így az UBC-n három, a teljes napot tekintve pedig összesen 6 helyszínen folytak a munkálatok az újraforgatás első napján. Felhőszakadásban. A kanadai hálaadás hétfőjén. YVRSHOOT képeiért katt ide.
Egy forrás elmondta az E!News-nak, hogy "Még mindig vágják a filmet. Nagyon boldogok azzal, ahogy a dolgok alakulnak. De plusz jeleneteket, még több anyagot vesznek fel, mert [E.L. James] úgy érezte, hogy nem ártana még több, ennek ellenére eddig mindennel nagyon meg van elégedve." Ami a két sztárt illeti, a bennfentes hozzátette, "Jamie és Dakota baromi nyugodtak, nincsenek problémák. Minden rendben halad." 






0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése