2014. október 12., vasárnap

Charlie Hunnam-et még mindig zavarják a távozását övező pletykák

Közel egy éve annak, hogy Charlie Hunnam kiszállt a Fifty Shades of Grey-ből, de még mindig zavarja azon pletykák, amik a távozását övezik. Ahogy a Fifty Shades of Grey hivatalos Facebook oldala hírül adta abban az időben a Kemény motorosok sztárja menetrendi konfliktusokra hivatkozva távozott az erotikus bestseller várva várt filmadaptációjából tavaly októberben. Nemrégiben pedig elismerte, hogy a nagyon szoros menetrend és az ezzel járó elköteleződések miatt "idegösszeroppanás-szerűséget" kapott.
Az Entertainment Weekly-nek adott legújabb interjújában mindezt ismételten nyomatékosította, továbbá elárulta, hogy akkoriban direkt burkolózott némaságban ezen témát illetően. "Nagyon nehéz helyzetbe kevertem magam és a stúdiót is, mert persze az ilyesfajta dolgok úgy hatottak sok bloggerre, kritizálóra, véleményezőre mint a vörös posztó a bikákra. Spekulációs hullám indult el, Én viszont csak boldog voltam hogy interjúkat adhatok, hogy promótáljak projekteket, de nem éreztem úgy tényleg bárkinek is magyarázattal tartoznék azon dolgokkal kapcsolatban, amiket teszek. Minden döntés, amit meghozok számomra nagyon személyesek és a szívemből jönnek. Ezek mögött soha nem a hírnév-hajhászás vagy pénzügyi és egyéb motivációk állnak, amik - el kell ismerni - néha kéz a kézben járnak ezen szakmával. Számomra, nem erről szól ez a dolog. [Nevet.] Egyszerűen az önfelfedezés útját járom és megpróbálom elkerülni a totális egzisztenciális válságot. [...] De nagyon fájdalmas és kemény időszaka volt az az életemnek. Aggódtam, hogy az emberek rossz következtetésre jutnak majd, ami be is következett - minden hír arról szólt, hogy megfutamodtam és/vagy nem hiszek a filmben és/vagy nem tetszett a forgatókönyv és minden ezekhez hasonló kibaszott hülyeségekről. [...] Szóval ez az egész egy kicsit dühítő és fájdalmas volt és annyira szomorú voltam Sam [Taylor-Johnson], a rendező miatt, mert abszolút rajongok érte és a szavamat adtam neki valamint elköteleződtem az iránt, hogy ezen az utazáson vele tartok. Már sok éve, hogy ebben a szakmában dolgozom, majd hirtelen ezek a csodálatos emberek megkeresnek és arra kérnek, hogy dolgozzam együtt velük. Nagyon nehéz nemet mondani, amikor szereted és tiszteled ezeket az embereket. Összegezve egyfajta kisebb hibát követtem el azzal, hogy túl nagy fába vágtam a fejszémet."

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése