2014. október 26., vasárnap

Callum Keith Rennie a Fifty Shades of Grey-es élményeiről

"Csodás élmény volt, Dakota nagyszerű volt és Jamie-vel is nagyon jó volt együtt dolgozni. Magamtól nem olvastam volna el a könyveket, de amint megkaptam a szerepet beszereztem azokat. Trilógiáról beszélünk, úgyhogy remélhetőleg a következő két filmnek is zöld utat adnak. Még csak az első részt olvastam el, de ha maradéknak is nekiülök, ahogy belekezdünk a második rész forgatásába. Az emberek mindig arról kérdezősködnek, hogy kit alakítok, milyen volt, kikkel dolgoztam együtt, ők milyenek voltak, stb. stb., tudjátok csupa pletykás dolgokat." mondta a DailyRecord.co.uk-nak Callum Keith Rennie, aki Ana mostohaapját Ray Steele-t alakítja a Fifty Shades-moziváltozatában..
Az IndieLondon.co.uk pedig arról kérdezte, hogy mire számíthatunk Ray Steele-től, illetve milyen volt együtt dolgozni Sam Taylor-Johnsonnal. "Nagyon élveztem/csodáltam Sam érzékenységét mint rendező, és ez tényleg még csak egy kis ízelítő Ray Steele-ből a folytatások tekintetében. Kíváncsian várom, hogy merre halad majd a filmsorozat és persze boldogon veszek részt benne."
A Blinkbox.com viszont arra volt kíváncsi, hogy milyen volt egy ekkor médiafigyelmet övező filmforgatáson részt venni. "Nos, bizonyos dolgok több figyelmet kapnak mint mások. Ez esetében, mivel a könyvek ennyire népszerűek, természetesen már annak tudatában mész a forgatásra, hogy tudod sok szem szegeződik majd a munkálatokra: az emberek spekulálnak, lesznek paparazzik és minden ilyesmi."

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése