2014. július 29., kedd

Az Access Hollywood interjúja Rita Orával


A 50 Shades of Grey előzetese számtalan bizsergető pillanattal rendelkezik, amely sok rajongó számára még nagyobb étvágyat csinált a jövő év elején bemutatásra kerülő film iránt. A szereplőgárdát erősíti a brit popsztárból lett színésznő, Rita Ora is, akinek az életét megváltoztatja majd ez a film, viszont elmondása szerint megkapni a Mia Grey szerepét már nem volt olyan egyszerű. Ugyanis mivel a meghallgatások világában még újnak számít nem tudta, hogy ennyi visszahívásra kell számítania. Nyolcra, hogy egészen pontosak legyünk. "Egy kissé stresszes voltam a meghallgatási folyamat során. De amikor felhívtak, hogy az enyém a szerep, tudod annyira boldog voltam. Alig vártam, hogy elmondjam mindenkinek," mondta. A brit énekesnő dala, az 'I will never let you down' 37 millió Youtube megtekintésnél jár és nemrég került bemutatásra az Iggy Azealával közös dala is. A Halálos Iramban 6-béli kis szerepén túl nem rendelkezik túl sok színészi tapasztalattal, a Fifty Shades of Grey-ben viszont az amerikai akcentus mesterének kellett tűnnie. "Hihetetlenül nehéz volt. A forgatás alkalmával valakinek bele kellett súgni a fülembe, hogy mit és hogyan mondjak. Annyira ideges voltam, hogy mindent elfelejtettem, amit előtte megtanultam." Ám Rita sokat köszönhet Dakota Johnsonnak, aki segített neki átvészelni ezt az egészet. "Nagyszerű barátom, segített meg/lenyugodni, igazán kedves volt, hogy gondomat viselte/vigyázott rám." Jelenleg mindenki Jamie Dornan borotvált-arcáról beszél, de Ritának van egy vallomása ezzel kapcsolatban. "Mindig is a szakáll/borosta rajongója voltam. Szeretem azt a bozontos érzést. De a frissen borotvált arc sem rossz. Olyan finom puha tapintású, mint a babapopsi. De a filmben Jamie csodásan néz ki." És igen, Rita a Fifty Shades-könyvek rajongója és mindhárom részt olvasta. "Anélkül, hogy túl sokat elárulnék és felhívnának, hogy "hé mit csinálsz?" A film vizuálisan olyannyira közel áll [a könyvhöz] amennyire csak lehetséges. A színészek fenomenálisak. Nagy megtiszteltetés számomra, hogy együtt szerepelhetek velük ebben a filmben. Egyébként folyamatosan azon gondolkodom, hogy mit fogok viselni a premieren." És kit fog majd magával hozni rá? "Szerintem majd egy rajongót. Valaki számára szép élmény lenne, ha velem jöhetnem."

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése