2014. július 24., csütörtök

A Fifty Shades of Grey első teljes előzetese

Ana: Szóval ez csak egy interjú az újságnak.
Ana: Csak pár kérdésem lenne.
Andrea: Mr. Grey fogadja Önt.
Kate: Milyen volt?
Ana: Udvarias. Intenzív. Eszes. De nagyon zavarba ejtő.
Ana: Van bármilyen érdeklődése a munkán kívül?
Christian: Mi a helyzet Önnel? Szeretnék többet megtudni magáról.
Ana: Nincs sok tudnivaló rólam. Nézzen csak rám. (Nevet.)
Christian: Azt teszem.
Ana: Minek köszönheti a sikerét?
Christian: Mindenben az irányítást gyakorlom, Miss Steele.
Ana: Biztos nagyon unalmas.
Beyoncé: Got me looking so crazy right now. Your love’s got me looking so crazy right now.
Christian: Képtelen vagyok békén hagyni téged.
Ana: Akkor ne tedd.
Beyoncé: Your touch got me looking so crazy right now.
Christian: Keményen indult az életem. Távol kellene tartanod magad tőlem.
Beyoncé: Got me hoping you’ll save me right now. 
Your kiss’s got me hoping you’ll save me right now.
Christian: Nem romantikázom.
Beyoncé: Looking so crazy in love.
Christian: Az ízlésem eléggé egyedi.
Christian: Nem értenéd.
Beyoncé: Crazy in love.
Ana: Akkor világosíts fel.
Beyoncé: Uh oh, uh oh, uh oh, oh no no

A hajtás után megtaláljátok a magyar szinkronos változatot.

10 megjegyzés :

Összességében nagyon jó lett, bár Dakota továbbra sem a favoritom, valahogy túl öregnek látszik.
Jamie... engem meggyőzött! :D Főleg a liftes jelenettel.:)
Rosszabbra számítottam, de nagyon kellemesen csalódtam.

Hát nekem a csaj nagyon nem tetszik...Vegyes érzéseim vannak....

Azt hiszem most nézem meg vagy huszadjára az előzetest, szóval ez mindent elárul azt hiszem :D
Nekem baromira bejön, tökéletesen lett összevágva az egész, Beyoncé Crazy in Love dala pedig pazar alatta!! (Remélem kijön majd ez a változat valamikor)
Dakota számomra egy az egyben visszaadta Ana-t(itt még szimpatikusabb is, mint a könyvben). Tényleg elhittem, hogy ártatlan és szende :D
Jamie pedig.... (<3) Ó TE MAGASSÁGOS ISTEN!!!!!! *.* Előre leszögezném, hogy a könyv alapján én sem ilyen Mr. Grey-t képzeltem el, de Jamie-t, amúgy is imádom, szóval számomra Ő tökéletes erre a szerepre. (Igen, tudom, hogy ebben a kérdésben sosem lesz egyetértés, de fogadjuk el, ami van!) Ő olyan kis titokzatosan jóképű figura (nekem) :D És a hangja...Huh! :D
A fájdalom vörös szobája bejövős, igaz, hogy keveset láttunk belőle, de amit mutattak az meggyőzött. ;)
Összegezve, ez a trailer elérte, hogy baromira várjam a Valentin napot (amit egyébként gyűlölök).

Lilla

U.i: köszi Barbi, hogy azonnal posztoldat Nekünk az infókat/videókat, nélküled biztos, hogy idegsokkot kaptam volna a várakozástól :D

Én is vártam már nagyon az előzetes, de nekem nem izzadt le tőle a bugyim... és, azt hiszem, valahogy mindannyian hasonló trailert képzeltünk el. Szóval, őszintén megvallva ,kicsit félek a filmtől...nem akarok csalódni.

Felirat lesz majd a trailerhez? Igaz, tudom miről szól a történet, de azért mégis jó lenne olvasni miről beszélnek :D

Nagyon vártam, de féltem is tőle...De ez az előzetes minden várakozásomat felülmúlta...Akárki, akármit is mond szerintem Dakota annyira nem rossz, főleg így filmközegben..Jamie pedig..kész..elájultam..Az a liftes jelenet eszeveszettül meggyőzőre sikerült, bár a trailer vége sem rossz... Már most teljesen bezsongtam és alig várom a premiert...A hangok meg..Omg..Jamie hangja nekem annyira "Christian"-os...:3
A Today show meg no comment...Végignéztem az egészet és a nő feltett 5 kérdést( de lehet, hogy sokat mondok) és ez volt a nagy interjú....

Az én favoritom Humman volt, és sajnáltam, hogy nem ő lett. Dakotát mindig jó választásnak tartottam. De látva ezt a trailert,hát.. Tökéletes. Nem vártam ennyire, mint a többiek, mert sajnos az a tapasztalatom, hogy teljesen más elképzelésem van, mint a rendezőnek. Sőt Hummant lecserélték Dormanra.... Szóval nekem ez egy pozitív meglepetés. Teljesen olyan hangulatot, érzést keltett bennem, mint mikor olvastam. Lélegzetvisszafojta, még a szivem is gyorsabban vert. :-) Egyszerűen imádom és nagyon várom már!! Addig biztos kiolvasom még párszor. :-D Csak olyan messze van ez a fránya Valentin nap....

Ja és, én nem szeretem az olyan előzetest, ami lelövi poént. A"bugyim a filmtől izzadjon le", ne egy pár perces trailertől.

Köszönjük, hogy ilyen gyorsan megosztod a híreket :) a trailer szerintem fantasztikus, annak ellenére hogy én Matt Bomer párti voltam. Jamie gyönyörű Mr. Grey lett....jesszus milyen sokára lesz február :)

Hát én egyelőre nem vagyok elszállva. Úgy értem, jó-jó, de ennyi. Persze oké, a történetet ismerem, a film hangulatát pedig nehéz megtippelni, amikor ilyen gyorsak a vágóképek. Igen, ez a gondom, mintha kicsit össze lenne csapva, mintha mindenből mutatni akartak volna kicsit.

Elégedetlenségem természetesen nem egyenlő a hálátlansággal, Neked Barbi hatalmas köszönet, amiért a nyaralásod során is azon igyekszel, hogy azonnal megkapjuk a legjobban várt anyagot. :)
A film meg csak jó lesz, ha nem kapkodnak össze-vissza. Én legalábbis nem mondtam le róla :)))

Megjegyzés küldése