2013. október 12., szombat

Hivatalos: Charlie Hunnam kiszállt a Fifty-ből

Az Universal Pictures és a Focus Features hivatalos közleménye: "A Fifty Shades of Grey készítő és Charlie Hunnam közös megegyezéssel úgy döntöttek, hogy a színész kiszáll a projektből immerzív televíziós menetrendjére hivatkozva, amely nem teszi számára lehetővé hogy megfelelően felkészüljön Christian Grey szerepére." Forrás

Frissítés: A The Hollywood Reporter forrásai szerint a visszalépés mögött nem is igazán a menetrendi konfliktust állt, hanem az hogy Charlie-t nagyon nyomasztotta a filmet övező nagyfokú figyelem. A források azonban hozzátették, Charlie-nak semmi fenntartása nem volt Christian szerepével kapcsolatban, csak az ezzel járó média és rajongói felhajtással. Akárhogyis legyen, Erikához hasonlóan csak jókat tudok neki kívánni.

8 megjegyzés :

Na, basszus, ilyet sem hallottam még. :(
Ezt vajon így hogy? És miért? Mert az nekem nem hiteles, hogy a menetrendje miatt. Mert azt kb előtte is tudta, amikor aláírt. Jó lenne tudni, mi van a háttérben.

Viszont - olvastam az FB-n, mit írtál - szerintem simán lehet jobb Christiant találni. Nekem ő akkor is inkább volt Elliot, mint Christian, ha igyekeztem elfogadni.

Basszus, pedig már épp megbarátkoztam a helyzettel és kezdtem örülni, hogy övé lett Christian szerepe. :) :(( Csak reménykedni tudok benne, hogy valami normális kapja végül a szerepet, aki legalább olyan jó lesz, mint Charlie lett volna, hanem jobb... Wááááá.!!!! :/

Puszii, Vivii

Ne aggódj Ancsi, nem vagy egyedül. A menetrendes kifogást Én sem igazán hiszem el, talán a petíció, talán valaki lebeszélte vagy valami mégse úgy klappolt ahogy ez elő volt adva. (Twitteren bennfentesek egyébként azt állítják semmi köze nincs a menetrendhez, egyszerűen berezelt....)

Nekem már Ő volt a tökéletes, de sajna ennek már annyi. :(((

Azt sem vágom, hogy most így mi lesz a november elejei kezdéssel. Tolnak-e rajta, vagy gyorsban találnak majd valakit. Csak az a kérdés kit.

Amúgy a novemberi kezdéshez még nagyon kevesen voltak bejelentve. Persze a háttérben lehet, hogy zajlanak az események, de nekem még mindenképp hiányérzetem van.
Nem akarok huhogni, de kíváncsi leszek, lesz-e ebből nyárra film.

Vannak olyan esetek amikor már forog a film, de a szereplőket csak akkor jelentik be. Szóval ez annyira nem mérvadó.

Nem értem hogy rezelhetett be ennyire ettől az egésztől..Amkkor anno Robot kiválasztották Edward szerepére akkor se tetszett mindenkinek a döntés sőt azt mondták h megse nézik vele a filmet és mi lett??Rob összeszorította a fogát és bízott a stábba és megmutatta hogy miért pont őt választották.Amúgy megha nem szereti a média felhajtást akkor miért jelentkezett egyáltalán??Ez a jövői év legjobban várt filmje,bestseller minden akkor inkabb menjen drama tagozatra játszani ott senkit sem fog érdekelni.

Ez az!!! Még van esély Matt Bomer-re :D

Én még nem olvastam a könyveket, csak követem a blogot, és emiatt kezdtem érdeklődni Charlie iránt. Képek alapján nem tetszett, viszont megy a Sons of Anarchy ugye a tv-ben, amiből megnéztem pár részt és nagyon megtetszett a fiú. Szerintem sármos, mozgóképen jobban mutat, mint fotón szakállal. És jó a kisugárzása is. Vártam, hogy milyen lesz ebben a filmben. Nagyon sajnálom, hogy kiszállt. :(

Megjegyzés küldése