2014. december 16., kedd

Ízelítő az ELLE UK Jamie Dornannal készített interjújából

A Jamie Dornan és persze a Fifty Shades of Grey rajongók már több mint egy éve várnak arra, hogy láthassák miként is öltötte magára Christian Grey szerepét. A kedélyeket csillapítva a brit ELLE egy exkluzív fotósorozat és interjú keretében mutatja be a sármos észak-ír színészt. A februári szám debütálásáig - január 2-tól az újságárusoknál - pedig itt van némi ízelítő ezekből.
Először is Mr. Dornan egyenesen Mr. Eddie Redmayne legénybúcsújáról érkezett. Még soha senkit nem láttunk ennyire fáradtnak, ennek ellenére még mozogni képesnek. És így egy lépésre az eszméletvesztéstől, a jelenlététől tetőfokig hágott a hőmérséklet.
Másodszor, mesélt nekünk Christian Grey szerepével kapcsolatos kutatásairól. Szóval egy szép fiú Holywoodból, az észak-írországi County Downból, miként készül fel EZEN szexuális szadista megformálására (ellentétben azon szexuális szadista sorozatgyilkoséval, akit A hajszában alakít)? Természetesen ellátogat egy szexkazamatába. "Odamentem, megkínáltak egy sörrel, és csinálták... hát amit szoktak. Szemtanúja voltam, ahogy egy domináns a két alárendeltje közül az egyikkel bánik," mondja. Volt sok perverzitás... de jó sok nevetés is. "Azt mondtam, 'Gyerünk srácok, tudom hogy nem fizetek ezért, de valami showt várok.' Az biztos, hogy érdekes egy este volt. Majd hazamentem a feleségemhez és az újszülött kislányomhoz... de mielőtt bármelyikükhöz is hozzáértem volna, hosszú zuhanyt vettem."
Szójáték Jamie Dornannal: szerelem/szeretet - ember feletti/isteni | Holywood - County Down | a másik Hollywood - magányosság | egyenlőség - fair/korrekt | fotózás - nem fair | szex - elengedhetetlen | barátság - nélkülözhetetlen | Oscar - Jennifer Lawrence | selfie - járvány(szerű) | kisbabák - mennyország | vasárnap - sült csirke | Guinness - nagy mennyiség/sok | kopasz földikutya - szexi | Jamie Dornan vagyok, találkozunk az ELLE-ben. Forrás

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése