2014. augusztus 2., szombat

Deadline: A Fifty Shades-előzetes 100 milliós történelmi nézőszámot produkált az első héten

Deadline | Egy hét telt mióta az Universal és a Focus Features bemutatta a Fifty Shades of Grey két és fél perces előzetesét, amely minden idők legnagyobb (nézőszámot elérő) online debütáló előzetesévé vált - a stúdió közlése szerint.
Az E.L. James 2011-es erotikus regényéből készült fülledt filmadaptáció egy naiv fiatal nő és egy határozott, de kisgyerekként lelki és testi sérüléseket szenvedett és az intimitás elutasító milliomos szerelmét dolgozza fel. A Sam Taylor-Johnson rendezte filmben, Dakota Johnson formálja meg Anastasia Steele-t, míg Jamie Dornan Christian Grey-t. Az Universal stratégiailag - először Beyoncé Instagram feedjén debütált egy pár másodperces ízelítő, majd az NBC TODAY Showjában, a reggeli műsorsávban leadható megvágott változat -  felépített július 24-ei előzetesét több mint 100 millióan tekintették meg az összes platformon egy hét alatt. Ez nagyjából megegyezik az eladott könyvek számával világszerte.

A megdöbbentő online siker egy részét könnyebb mérni mint másokat, lásd a közel 33 milliós Youtube megtekintést egy hét alatt az Universal két hivatalos csatornáján. "A Fifty Shades of Grey előzetesei monumentális nézőszámot produkálnak" a két különálló feltöltéssel ezen a héten, mondta a RelishMix vezérigazgatója Marc Karzen. A trailer az Universal Youtube csatornáján több mint 13 millió megtekintésnél jár, ám angol kistestvére még jobban teljesített a 19, 3 milliónyi megtekintéssel. "Valamint ha hozzávesszük a rajongói csatornákon megtalálható újraposztolt változatokat, akkor ez példátlan egy hat hónap múlva mozikba kerülő film esetén."

Mindemellett az első héten a Fifty Shades a közösségi médiát is uralta: a Beyoncé 14 milliós Instagram rajongójának posztolt 15 másodperces teaser július 19-én, szombaton 443 000 lájkot ért el és több mint 85 000 kommentet generált, valamint az énekesnő 'Crazy In Love' című dalával felturbósított ízelítő a következő három napban a televízióban, digitális platformokon futott és egy 30 másodperces rádiós spot is leadásra került 16 területen/piacon.

Mindezen marketing előjáték vezetett július 24-e reggeléhez, amikor is negyed 9-kor (magyar idő szerint délután negyed 3-kor) debütált az előzetes és aznap a legnézettebbé vált a Youtube-on. Továbbá az előzetes óránként 98 000 megemlítést ért el Twitteren és első számú Google-trending topic volt az USA-ban, Kanadában, az Egyesült Királyságban, Franciaországban és Németországban. Ezt a nagyfokú figyelmet Ben Carlson a közösségi médiumokat figyelő Fizziology-tól "egyszerűen példa nélkül állónak" nevezte.

Az Universal szerint további 13 milliónyi megtekintés köszönhető az olyan platformoknak mint például a YAHOO!, IMDb, az Apple és 900 000 a nem hivatalos YouTube feltöltésekből. Több mint 40 millió plusz jelent a stúdió amerikai és nemzetközi Facebook-oldalain elért nézőszám, valamint a Beyoncé Facebook-oldalán posztolt előzetes, ami csak egyedül 446 000 lájkot és 222 0000 megosztást gyűjtött be.

2 megjegyzés :

Szia! Nem tudod véletlenül, hogy mikor jelenik meg hivatalosan Beyoncé új feldolgozása amit az előzetesben hallani lehet?

Megjegyzés küldése