2013. december 8., vasárnap

Képek a 6. forgatási napról: Grey House-jelenet

Két nap szünet után a Fifty forgatása ma folytatódott, mégpedig a Vancouver belvárosában található 35 emelet magas Bentall 5 nevezetű toronyháznál, ahol is azon jeleneteket vették fel, amikor Ana megérkezik Kate kölcsön Mercedes CLK-jával a Grey House-hoz meginterjúvolni Christiant. Még több fotóért katt a hajtás utánra vagy a FiftyShadesFan.org galériájára. A YVRShoots.com-nak is van pár felvétele. A tagmentes képek forrása: @3saheaven. Videók: Fake eső | Parkolás a Mercedes-szel |

10 megjegyzés :

miért?? Ne hogy már az legyen a gond, hogy nem pont úgy van felöltöztetve mint a könyvben van leírva, nem attól lesz jó a film...

szerintem tök jól fen van öltöztetve :) nekem a ruhái tetszenek :D

Egy szóval sem mondtam, hogy ez elrontja a filmet. Borzalmas ruhákat aggatnak szerencsétlen lányra amik abszolút nem előnyösek, mint például a kávézós képeken. Persze ez csak az én véleményem, és nem gondoltam volna, hogy ennyire komolyan lesz véve. Na mindegy...

De épp ez a jó, h előnytelenül van felöltözve. A könyvben is igy volt, mikor Christian szempontjábol volt leirva az első találkozások, akkor ő meg is jegyezte, hogy szörnyen néznek ki Ana ruhái és ahogy haladunk előre a történetben, akkor minél stilusosabbá, kifinomultabbá válik.

ivy de hát Christian is megjegyzi hogy nem az alkatának megfelelő ruhákat hord:
"A nervous, bashful, bookish type, eh? She looks it; hideously dressed, hiding her slight frame beneath a shapeless sweater and an A-line brown skirt."

Egyébként azt hittem az a fő gondod, hogy nem barna a szoknya és nem térdig ér a csizma. :DD Mert ezek szerintem tök lényegtelenek.

Na látom már más megelőzött a Christian-megjegyzéssel kapcsolatban. ;)

Nekem inkább az furcsa, hogy a készítőknek jó, hogy ilyen brutális mennyiségű kép látható a forgatásról? Azért nagy franchise-oknál ez nem szokott lenni.

Próbálják esernyővel takarni a jelenetet és a színészeket, de mivel elég nagy a tér a papik simán tudnak képeket csinálni róluk. De mivel a film 70-80%-a bent játszódik sztem úgy vannak vele a készítők, hogy ennyi belefér.

Majd a közepe felé mondhatjuk, hogy: Miből lesz a cserebogár?!
Előbb-utóbb a kifinomult és elegáns, nőies Anát fogjuk látni, csak ki kell várni a jeleneteket :) Amúgy a jelenetnek és a leírásoknak szerintem tökéletesen megfelel ez a (borzalmas) szerelés. :P

Megjegyzés küldése