2013. december 5., csütörtök

Fotók a 4. forgatási napról: Savannah-i jelenetek

Jamie Dornan és Dakota Johnson a december 4-ei forgatáson
Forrás: Fan-Girl.org
Tegnap a Fifty Shades of Grey stábja  átköltözött a vancouveri Stanley Parkban található The Fish House nevezetű étterembe, a paparazziknak pedig sikerült néhány fotót lőniük Jamie-ről illetve Dakotáról. További képekért katt a hajtás utánra. A YVRShoots.com fotója és információi szerint az étterem kertjébe pedig felállítottak jó néhány pálmafát szóval több mint valószínű, hogy a Savannahában játszódó jelenetek kerültek rögzítésére. 

3 megjegyzés :

juj, de szexi a morcos arcocskája :D

Bármennyire is nem pontosan Christian Greyt látom a képeken, én élvezem, hogy kicsit beindultak az események :)) Döbbenetes mennyi forgatási infó van. Nem védik úgy a jelenséget (egyelőre??), mint egyik másik franchise esetén... Jó, nyilván a szexjelenetek forgatása stúdióban zajlik majd, és a forgatási időszak elején mindig több a kép - gondolom, hogy lenyugtassák a kedélyeket - de mint mondtam: királyság, hogy valami végre tényleg elkezdődött :))

Én kész vagyok Jamie mosolyától :D :$ Egyszerűen lehengerlő, engem megvett kilóra a srác ;) Tényleg jó látni, hogy beindultak az események, és valóban készülődik a film. Már alig várom az első képkockákat belőle. (tudom, sokat akar a szarka :D)

Megjegyzés küldése