2013. december 3., kedd

Hivatalos: Rita Ora alakítja Mia Grey-t!

Rita Ora a British Fashion Awardson 2012 novemberében
Forrás: Zimbio | Ian Gavan/Getty Images Europe
Az éjszaka folyamán bejelentették, hogy Chrisitan adoptált húgát, Mia Grey-t a 23 éves koszovói-albán származású Rita Ora fogja megformálni. Orát szerintem nem kell bemutatni, hisz aki hallgat kereskedelmi rádiót/néz zenecsatornákat biztos belefutott egy-egy dalába. Ám az énekesi karrierje mellett belevágott a színészkedésbe is, eddig a Halálos Iramban 6-ban illetve a 90210 című sorozatban láthattátok.

6 megjegyzés :

Nem vagyok oda ezért a hírért és jelenleg nem is nagyon tudom hova tenni a beválogatását, de majd meglátjuk, remélhetőleg pozitívan csalódunk benne.

Nekem szimpatikus, szerintem jó lesz :)

sokszor nézegetem és próbálom beleképzelni Mia szerepébe, hát talán..más képei alapján jobban illik rá a szerep, de még nem győzött meg. De nem baj, az elején Jamie sem volt jó, most meg ő az igazi Grey *-* szóval.... hátha ő is csak szokás kérdése lesz.

Hááát.... Kicsit ledöbbentem. Érdekes lesz... Reméljük tényleg, hogy pozitívan csalódunk.

Remélem ettől az iszonyat szőke hajszíntől megszabadítják,egyébként érdekes választás ,majd kiderül hogy milyen Mia lesz belőle.

Megjegyzés küldése