2014. február 21., péntek

A lengyel Glamour interjúja Jamie Dornannal

Nem félek eljátszani Christian Greyt...
hisz nem olyan vagyok mint Ő, ennek ellenére tökéletes megértem. Soha nem gondoltam, hogy szörnyeteg lenne. Egyszerűen vágyakat szövöget, úgy mint mindannyian...
Remélem Grey szerepe után...
a nők meglátják majd bennem az igazi pasit. Mert őszintén, mikor azt hallom tőlük, hogy aranyos és elbűvölő vagyok, úgy érzem magam mint egy francia bulldog.
Paparazzik? Nincs gondom velük...
mivel már 31 éves vagyok nem pedig 21.  Nem bulizok hajnali 5-ig. Kit érdekelne egy olyan unalmas alak mint Én?
Nem vagyok egy sztáralkat...
mert megvetem az extravaganciát. Nem repülök privát repülővel, nincsenek testőreim, nem veszek méregdrága márkás holmikat. Van egy házam, egy családom, két kutyám, egy jó órám. És ez nekem elég.
A színészkedést illető stratégiám...
a módszer/a metódus hiánya. A kollégáim közel fél évet töltenek rehabon, ha egy alkoholistát kell megformálniuk. Én viszont csak a kigondoltak szerint haladok, felmondom a soraim, végül hazamegyek és elolvasok egy könyvet. Nem értem azokat az embereket, akik nem olvasnak. Mégis mit csinálnak a szabadidejükben?
A siker az én felelősségem...
ugyanis akár egy öntelt seggfejjé is válhatsz tőle vagy valami jót is tehetsz ezzel a világgal. Azt hiszem az utóbbi sokkal nehezebb.
Nem szeretem determinálni az embereket...
merthogy én sem próbálok cool vagy trendi lenni. Individualista vagyok, az életem nagy részében önmagam akarok lenni/akarom adni.

2 megjegyzés :

A második bekezdésen jót nevettem :D .."francia bulldog" hát pedig vannak képei, amiken igencsak férfias :D
Szilvi

Olvas...hmm..kíváncsi lennék, mit. :) Azt hiszem, Jamie-fan lettem! :)

Megjegyzés küldése