2013. augusztus 26., hétfő

Felhívás

Azt hittem, hogy a Twinform-os évek után a cikk, illetve fordítás lopásokkal nem kell foglalkoznom, de sajnos nem így történt. :/ A blogon megtalálható cikkek, fordítások 99,9%-a saját munka (mindig jelzem a forrást, de a kivételeknél különösképpen), így ezúton szeretnék mindenkit megkérni hogy azokat részben és egészben se másolj le senki, pláne ne tüntesse se fel a sajátjaként. Köszönöm, hogy meghallgattatok és remélem a jövőbe nem lesz szükség hasonló bejegyzésekre. :)

5 megjegyzés :

Kedves Barbi! Megértem a kérésed és én személy szerint ezt tiszteletben is tartom. Régen én is szenvedtem az ilyenek miatt, de mára már sikerült, ha nem is teljes, de részbeli megoldást találnom erre a problémára. Van egy HTML kód, amit ha kiraksz, akkor az nem engedi kijelölni az oldaladon található szöveget. Tehát egy az egyben senki sem másolhat, kivé akkor hogyha az illető nem veszi a fáradságot arra, hogy újragépelje a szöveget - aminek az esélye szerintem egyenlő a nullával. Ha esetleg érdekel a kód, szólj és elküldöm neked. :) Ölel, Minie95

Ui.: Itt egy példa rá, ez a blog is le van védve.: http://dallambanaszerelem.blogspot.com/

Minie a segítségedet megköszönném! E-mail: beautifulshadesblog@gmail.com

Huhh, ezt nem is néztem előbb. De gyűlölöm én is az ilyet :(
Pedig Barbi, Nektek anno a Twinform-on is volt ilyen kódotok, nem? Mert emlékszem, nem bírtam megnyitni jobb klikkel a cikkeket.
De látom, most is van.
Mondjuk sajnos, némelyeket ez sem tart vissza, de hátha.

Ha jól emlékszem csak az elején volt, utána leszoktak a lopdosásról így kiszedtük. De úgy látszik, hogy itt is el kell ugyanezt játszanunk. :SS

Megjegyzés küldése