2013. augusztus 21., szerda

Lehetséges főszereplő-jelöltek: Dakota Johnson és Charlie Hunnam

A TheWrap értesülései szerint Dakota Johnson (Közösségi háló, 21 Jump Street - A kopasz osztag, Ötéves jegyesség), Don Johnson és Melanie Griffith 23 éves színészként valamint korábban modellként is tevékenykedő lánya komoly esélyesnek számít Anastasia szerepére. A filmes oldal forrása ugyanakkor azt is hozzátette, hogy jelen pillanatban semmi sem biztos ugyanis Johnson csak egyike azon feltörekvő színésznőknek, akiket kiszemeltek a Fifty Shades of Grey filmváltozatának női főszerepére.
Ami pedig Christian szerepét illeti: a Twitch nevezetű filmes blog keddi riportja szerint az Universal döntéshozó valamint a Fifty producerei szeretnék ha a 33 éves brit Charlie Hunnam (Sons of Anarchy - Kemény motorosok, Pacific Rim - Tűzgyűrű) bújna Mr. Grey bőrébe. A TheWrap forrása ehhez a pletykához csak annyit tett hozzá, hogy amíg nincs kiválasztva Ana megformálója addig biztosan nem születik döntés Christian castingját illetően sem.
A TW továbbá hozzátette, hogy ha stúdió tartani akarja a 2014. augusztus elsejei bemutatót akkor Halloween (Október 31.) előtt mindenképpen neki kell látni a forgatásnak, így várhatóan a Labor Day (kb. nálunk mint a munka ünnepe) után (Szeptember 2.) hivatalosan már bejelentik be a Fifty szereplőgárdáját. Így legyen!

A Variety szintén utánajárt a Charlie Hunnam-es sztorinak: a színészhez illetve a stúdióhoz közel álló források annyit erősítettek meg, hogy Charlie valóban szerepel a lehetséges jelöltek listáján de a casting ot illető döntés még nem született és ennek meghozatala még eltarthat egy darabig.

5 megjegyzés :

Hát ami azt illeti, nem kapkodják el. Amúgy a csaj "akár", a pasi "nem" részemről. Persze tudom, lehet még rajta kupálni a sminkkel, konditeremmel, de na.

//Amúgy ez az el nem kapkodás biztos valami divat mostanság, mert HG 3-4. filmjét szept. 16-tól forgatják, de a 3. könyves új szereplőkről még nincsenek nagyon hírek. Hivatalosak meg egyáltalán nem.//

Lehet, hogy a filmesek/castingosok is nyaralni voltak. De csak felpörgetik már magukat az illetékesek. :DD

Btw Charlie a bozontja nélkül (sztem) kifejezetten helyes és jóval fiatalabbnak is tűnik (lásd Pacific Rim-es stillek). Bár nekem már lassan mindegy h végül kiket választanak - a lényeg h tudjanak színészkedni és a kémia is a helyén legyen.

Hát nem tudom, hogy ti hogy vagytok vele, de nekem egyik sem túl szimpi. Nem azt mondom, hogy rosszak lennének, de nekem a csaj sem egy Anastasia és a pasi sem igazán Christian Grey... ennek ellenére lehetnének rosszabb jelöltek is. Én még mindig Mat Bomerre szavazok - de szerintem arra, hogy ő legyen Mr.Grey csak 0,01% esély van. - remény hal meg utoljára. Mindenesetre kíváncsi vagyok, hogy kik kapják a szerepet.
Vivii

Megnéztem mindkét lehetséges színészt... Hát a csaj még csak-csak elmegy, de a pasi nekem egyáltalán nem illik bele abba a képbe, amit elképzeltem olvasás közben. Egyébként én ettől félek, hogy olyat választanak aki az elképzelésekhez képest totál más és elveszik a kedvet a filmtől.
Azért várjuk a hivatalos bejelentést :)

Amúgy szerintem ettől nem kell félni, illetve úgy fogalmaznék, hogy emberek milliói olvasták a könyveket és mindenkinek más kép élt a fejében, teljes képtelenség, hogy mindenkinek megfeleljen a kiválasztott színész. De az illetőhöz, ha hozzátesszük a sminket, díszletet, színészi képességeket, akkor a végén klassz lesz az eredményt, bárkit is válasszanak. Ezt a forgatókönyvet már több esetben volt szerencsém végigkövetni. Ja, és tökmindegy, kit válasszanak, arra fogadni merek, hogy nem olyan lesz, akit a rajongók kinéztek maguknak és első blikkre hatalmas zúgolódás várható.

Megjegyzés küldése