2013. május 12., vasárnap

Stephen Amell nem lesz Mr. Grey

Annak ellenére, hogy Stephen Amell már jó párszor nyilatkozott pozitívan az esetleges Fifty-s beválogatásával kapcsolatban a héten a Facebook oldalán bejelentette, hogy akárhogy is alakul ő már biztosan nem fog Christian Grey bőrébe bújni (ami szerintem nem akkora veszteség).
"Tegnap éjszaka egy LA-be tartó repülőúton nem volt mint néznem, így fogtam a 50 Shades of Grey egy példányát és átfutottam rajta. Hmmm.... Remélem, hogy sikerül megcsinálniuk a filmet és biztos vagyok benne, hogy valaki kiváló lesz benne. Az a valaki viszont nem Én leszek."

1 megjegyzés :

Oh pedig mikor szóba jött a neve nagyon megörültem (bár edzhetett volna még egy kicsit szerintem)... :)
Nah mindegy, azért még maradt pár jó pasi Mr. Grey szerepére :D

Megjegyzés küldése