2014. június 1., vasárnap

A Grazia Italy interjúja Jamie Dornannal

Megerőltetés nélkül is gyönyörű: melegítőnadrágban, fehér pólóban és izzadt arccal. "Most azt hiszed, hogy az újságírók idegessé tesznek, de csak fociztam," viccelődött a 32 éves Jamie Dornan, akivel A hajsza (The Fall) második évadának belfasti forgatásán találkoztam. "Itt otthon érzem magam, de nem csak földrajzi értelemben: A hajsza megváltoztatta az életem," vallotta be.
Jamie azt javasolta Allan Cubitt-nak (A hajsza kreátorának), hogy a karakterét szerető apának mutassák. De miért? 
Allan szerint egy sorozatgyilkos nem szeretheti a gyerekeit, de Én ezt másként látom. Fontos, hogy ezt az oldalát is megvillantsuk, így téve a karaktert annyira hihetővé, realisztikussá amennyire csak lehetséges.
A hajszában van jó néhány hajmeresztő jelenet: nem érezte ezek miatt soha magát kényelmetlenül a forgatások alkalmával?
Minden szereppel járnak nehézkes jelenetek. De azért néha éjszakánként voltak rémálmaim.
Már biztosan sok tapasztalatot szerezett a köteles-lekötözést illetően A hajsza és az FSOG forgatás során.
Biztosíthatlak róla, hogy színésznőket kötéllel lebéklyózni nem éppen a legkedvesebb dolog! Ami pedig a Fifty Shades-t illeti, nem mondhatok többet róla. A produkció abszolút hallgatást kért ezt illetően.
Rendben, de legalább arról tud nekem mesélni, hogy mióta megkapta Christian Grey szerepét a Fifty Shades of Grey-ben miként változott meg az élete, kezdve a sajtó nagyfokú figyelmével. 
Én ezt nem így látom, talán azért mert az utóbbi évet fáradhatatlanul átdolgoztam és emiatt sikerült valamelyest megvédenem magam az újságírók és a paparazzik inváziójától. De persze boldog vagyok, ahogy a karrierem alakul.
Olvastam egy interjúban, hogy a dokik abnormális adrenalinin-szintet diagnosztizáltak nála.
Igen, ez igaz. De nem hiszem, hogy ez segítségemre lenne: nem bírom azokat a színészeket, akik túloznak és többet csinálnak, mint ami szükséges egy jelenethez.
Mondhatjuk, hogy a modell-karrierje ugródeszka volt Hollywoodba?
Igen. Szerencsés voltam; ha nem kellett volna modellként pénzt keresnem, talán feladtam volna az álmomat, hogy színész legyek. De mindig is az szerettem volna lenni, szóval mélyen legbelül tudtam, feladni őrület lett volna.

Hála az Égnek, nem adta fel. Most pedig hogy megismerhettem, állíthatom: nincs jobb Mr. Grey nála. Forrás

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése