2014. november 16., vasárnap

A JustJared interjúja és fotósorozata Victor Rasukkal

[...] JJ: Térjünk át a Fifty Shades of Grey-re! Milyen volt a forgatás? 
VR: Csodás! Dakota [Johnson] fantasztikus, Jamie [Dornan-nal] baromi klassz volt együtt dolgozni.
Amikor a beválogatásuk híre nyilvánosságra került, sok volt az utálkozó. Akkor találkoztam velük először, amikor nekiültünk a felolvasásoknak. Majd mindenkinek mondtam Dakota nagyszerű Anastasia, Jamie pedig nagyszerű Christian, csúcsszuperek lesznek! Majd boom, kijött a Beyoncé-s előzetes, és mindenki úgy volt, hogy "Ó, tényleg nagyszerű Anastasia és Christian lesz ez a kettő." Én meg, "Nem, megmondtam!!"
Szenzációs élmény volt és mindenki azon dolgozott, hogy a film annyira hű legyen a könyvhöz, amennyire az csak lehetséges, és büszkén mondhatom, hogy sikerült ezt megvalósítaniuk. Alig várom, hogy az emberek láthassák.
JJ: Számodra mi volt a legemlékezetesebb jelenet, amit leforgattál?
VR: Az első jelenet, amit leforgattam az volt, amikor Christian ellöki az általam megformált José-t. Épp azon voltam, hogy megcsókoljam Anastasiát kint a bár előtt, majd Christian jön megmenteni Őt, ez egy eléggé agresszív jelenet.

Jamie először nem akart "bántani." (Nevet) Szóval egy ilyen kisebb fajta lökésszerűség kerekedett ki az egészből, majd azt kérdezte, "Haver, nem bánnád ha igazán..." Erre azt mondtam, "Tesó, tedd amit tenned kell." Megcsináltuk a felvételt, kis híján feldöntött, majdnem hanyatt vágódtam... kavicsos úton forgattunk, szóval ha hanyatt esek tuti, hogy használhatatlanná váltam volna az első kibaszott forgatási napom!

JJ: Van kedvenc kelléked a forgatásról?
VR: Ezt a nagyon kafa Nikon F1-es kamerát hurcoltam. Szinte érezhetted, hogy milyen volt a szüleid korában, amikor még nem digitális masinákkal fotóztak.

JJ: Jellemezd egy szóval a kollégáidat. Jamie Dornan. 
VR: Intenzív.

JJ: Dakota Johnson.
VR: Intenzív. (Nevet)

JJ: Marcia Gay Harden.
VR: Annyira izgatott voltam, amikor találkoztam vele a felolvasáson! Le se tudtam mellé ülni! (Szünetet tart) Aranyos, kedves.

JJ: Rita Ora.
VR:  Tudod, csak futólag találkoztam vele. Energikus.

JJ: Eloise Mumford.
VR: Mi a jó szó arra, amikor még egy legyet sem bántanál? Nem kedves, de majdnem... virág. Ő egy virág.

JJ: A rendező, Sam Taylor-Johnson.
VR: Szeretetre méltó.

JJ: Aaron Taylor-Johnson.
VR: Ő az én emberem, szóval úgy hívom, hogy... Tesó.

JJ: E.L. James, a szerző.
VR: Szenvedélyes.

JJ: Láttál már bármilyen rögzített, kész anyagot a Fifty Shades-ből? 
VR: Az egyetlen, amit láttam az első jelenetem volt, az agresszív jelenet. Nem éreztem szükségességét, hogy többet visszanézzek, mert nagyon magabiztosan éreztem magam Sam Taylor-Johnson, a rendezőnk kezében. Tudtam, hogy a direkció, tanács amit adott nekem az a helyén volt. Ezen felül, E.L. James is a forgatáson volt. Úgy éreztem, ha ők elégedettek vele, akkor Én is az vagyok. [...] | Forrás

3 megjegyzés :

Klassz interjú, köszi a fordítást!

De hallod, mennyire tudom gyűlölni, amikor ezek a népek az intenzív szót használják, de mindenre. Legtöbbször érzem is, mit akarnak mondani, de magyarul sose tudnám megfogalmazni, pedig mi itt egy emberre vagy filmre nemigen mondunk olyat, hogy intenzív...

Ancsi, pontosan ez a bajom nekem is ezzel a szóval. Hiába néztem már át angol, magyar sőt más nyelvű szótárakat, nem jutottam el a helyes megoldásig. :/

Közben rájöttem, mi az 'intense' párja: az 'epic' :D
Csókoltatom az összes filmkészítőt, amely így jellemzi a filmjét ;)

Megjegyzés küldése