2013. április 17., szerda

Interjú részletek: Amell, Skarsgard

Az április elejei WonderCon-on a TV Equals Stephen Amell-elt a lentebb olvasható meeting kapcsán faggatta (videó): "Valóban jártam a Focus Featuresnél egy találkozó okán, de nem kifejezetten a Fifty Shades of Grey miatt került erre sor, ugyanakkor ezt témát is érintettük. Csak beszélgettünk róla, nem volt forgatókönyv vagyis akkor még nem volt."
Alexander Skarsgard már többször is elmondta, hogy szívesen bújna Christian Grey bőrébe, ezt a The Wall Street Journalnak nemrég adott interjújában ismét megerősítette: "Nem olvastam még a forgatókönyvet, azt sem tudom hogy elkészült-e már és azt sem tudom, hogy ki lesz a rendező szóval nehéz az ezen érintő kérdéseket illetően okosakat válaszolni. Ha jó rendezőt találnak és a forgatókönyv is jó lesz, érdekelne a dolog."

4 megjegyzés :

Félre ne értsetek, nagyon szeretem ezt a pasit a True Blood-ot is rendszeresen nézem (már amikor éppen megy), de nekem ő nem jönne be mint Grey...

Én nekem spec elég sokan nem jönnek be a szóba jöhetőek közül, viszont én már nem is hergelem magam rajta, hogy ki lesz. Egyrészt nem vagyok/vagyunk döntéshelyzetben, ráadásul annyi találgatás lesz még addig, hogy felesleges is...
Azért történhetne már valami :)

Csak meg lesz már az a fránya rendező(nő), de a producer urak is nagyon csendben vannak... :/

Megjegyzés küldése