2013. február 3., vasárnap

Képgaléria Mr. Grey Escala-i lakásáról

NYDailyNews.com - "Vanília szex a hálószobában. Elfenekelés a könyvtárban. Állószex a liftben. Nem, ez nem a Clue nevezetű játék perverz változata; mindez megtörtént abban a Seattle-i penthouse-ban, amelyet az Ötven Árnyalat fikciós főszereplője, a domináns Christian Grey tulajdonol a trilógia során. De mindebből csak a penthouse a valódi. Az Escala legfelső emeltén található, 6 millió dollár értékű lakás szinte úgy néz ki mint ahogy a könyvben leírták - a kivételt csak a Fájdalom Vörös Szobája képezi, illetve a valóságban a tetőn nincs helikopterek számára leszállóhely. [...]" Még több képért katt a továbbra!
via ChoiyeeWong

8 megjegyzés :

Ejha, eltöltenék itt pár napot. :)

Hűűű, na én meg túl szerényen képzeltem el ezekhez képest.
Pöpec. Köszi :))

A nappalin kívül nagyon jó! Azt én nem ilyen színes párnákkal meg szőnyeggel képzeltem, Christianra a fekete, fehér és persze praktikusan a szürke jellemző. Amúgy úgy emlékszem, hogy az írónő is ezeket a színeket használja a nappaliban.

Nyilván újra kellene olvasnom a könyveket, de bennem teljesen más kép él a lakásról. Én időtállóbbnak gondolnám a stílusát, elegánsabbnak, és sok műtárgyat mindenfelé... Ez nekem túl modern és túlságosan letisztultak a formák. Ízlések és pofonok :-)

Wow, jó a képzeletem! :) Nagyon hasonlónak képzeltem.

Megjegyzés küldése