2013. január 30., szerda

Első poszt

Tavaly valamikor október-november környékén felmerült az az ötlet, hogy ha a Twinform bezár, a lassan négy év alatt összeszedett tapasztalatomat, tudásomat esetleg a Fifty Shades trilógiával illetve annak moziváltozatával foglalkozó oldal  működtetésé során kamatoztassam. Hosszas rágódás után végül január elején úgy határoztam, hogy belevágok a dologba. Ezen pozitív döntés meghozatalában főleg az játszott nagy szerepet, hogy az utóbbi években nagyon hozzánőtt a blogolás, oldalszerkesztés és ismerve magam tudom jól: enélkül sokáig nem bírnám. Az pedig, hogy olyanról írhatok majd Nektek ami engem is érdekel, csak plusz pontként számított a miért-bólints-rá-a-kérésükre listámon. :)

Tegnap Annie hathatós segítségével (köszönöm még egyszer csajszi!) elkészült az új "játszófelületünk", amit a - nem túl kreatív - Beautiful Shades névre sikerült elkeresztelni. A megszokottakhoz képest a blog működését tekintve nagy változásokat nem terveztem, tehát olyan gyakran frissítek amilyen gyakran csak tudok; a színészek magánéletével minimális szinten fogok foglalkozni (a paparazzi képeket hanyagolva kivéve az esetleges forgatási fotókat); a kommentelésnél tartsuk tiszteletben mások véleményét, ne szidjunk, sértegessünk másokat stb., ellenkező esetben felszólítás nélkül moderálok; chat egyelőre nem lesz kirakva, azt szeretném ha inkább a kommentszekció pörögne.

Azt hiszem egyelőre ennyi, ha még eszembe jut valami azt jelzem. Kezdésként pedig a fentebb olvasható/nézhető két poszttal készültem Nektek. Have fun! :))

Megjegyzés: Az oldal még fejlesztés alatt áll, szóval apróbb változtatások még biztosan lesznek. Ha bármilyen hibát észleltek, kérlek jelezzétek! Vagy ha kérdésetek, kérésetek azokat is szívesen várom.

10 megjegyzés :

Én biztos itt leszek, és kommentelek is (immáron elsőként, juhú :)
Tudom, hogy minőségi munkát fogsz produkálni, így aztán bizakodva várom a bejegyzéseket!! :)

Amúgy az normális (már így működésileg), hogy a blog ide beenged minden további nélkül, ám most, mikor kommentelni akartam, állított meg a 18-as karikás jelzés???

Ó szinte gondoltam, hogy te fogsz először kommentelni. Isten hozott itt is. :))

ez a 18-as figyelmeztetés egyébként nálam sem működik jól, először hiba nyomtam rá nem engedett tovább, majd újraraktam a Chrome-ot és megjavult, szóval valami nagyon nem oké. Valószínű h más módot kell kitalálnom a korhatáros jelzésre.

WOW gyors voltál, köszönet a hathatós segítőtársadnak is, baromi jó lett! <3
Bár ez az utazás már nem ugyanazt fogja nyújtani mint az előző, de becsekkoltam és Veled/Veletek tartok. "Játszófelület" 10 pontos! :)

Nagyon szuper :) itt is köszönöm mindkettőtöknek.

Na, most már jól működött a 18-as karikás cucc :)

Sziasztok!

Nemrég kaptam Ancsitól egy mailt, amiben linkelte ezt az oldalt. Tökre örülök neki, hogy végre van egy magyar oldal, ami a Fifty Shades trilógiával foglalkozik! *.* Hűséges követő leszek. :)

Hajrá! Alig várom, hogy felpörögjenek a dolgok!
Nagyon igényes már most, gratulálok Barbi, de hát nem is vártam mást!!! ;)

Itt a helyem!!! ;-) Szuper a blog!!

Mel

Kedves Szerkesztő! Nagyon tetszik a lap, imádom a könyveket is és nagyon kíváncsi leszek a filmre.

Megjegyzés küldése